WAŻNY Komunikat Komisji Rekrutacyjnej
W związku z licznymi wiadomościami, które otrzymujemy,
przypominamy, że rekrutacja nowych kandydatów do Bursy na rok szkolny 2021/2022 odbywa się elektronicznie zgodnie z zasadami oraz harmonogramem, które zawarte są w dokumentach dostępnych zarówno na stronie internetowej Bursy jak i na stronie systemu Nabór PCSS https://nabor.pcss.pl/zielonagora/bursa/dokumenty
- Wniosek i inne dokumenty przesłane na meila nie zostaną rozpatrzone.
Wniosek musi zostać załączony w systemie wraz z załącznikami potwierdzającymi spełnianie wskazanych kryteriów.
Brak dokumentu potwierdzającego spełnianie wskazanego kryterium powoduje niemożliwość naliczenia za nie punktów.
- W przypadku braku możliwości przesłania drogą elektroniczną wszystkich dokumentów, można je dostarczyć bezpośrednio do Komisji Rekrutacyjnej w terminach podanych w harmonogramie.
- Jeżeli potrzebujesz coś jeszcze zmienić, dosłać, na swoim koncie w systemie skorzystaj z opcji – cofnij do edycji. Będziesz mógł dołączyć brakujące załączniki i złożyć ponownie wniosek.
- KONIECZNIE zapoznaj się z instrukcją wypełniania wniosku – jeżeli pominiesz krok z punktu 14 Komisja Rekrutacyjna nie widzi Twojego wniosku i nie może go rozpatrzyć https://nabor.pcss.pl/zielonagora/bursa/dokumenty
———————
W razie wątpliwości proszę kontaktować się bezpośrednio z Komisją Rekrutacyjną na adres rekrutacja@bursa.zgora.pl. W sprawach skomplikowanych prosimy podać numer telefonu, oddzwonimy.