WAŻNY Komunikat Komisji Rekrutacyjnej

Opublikowane przez Agata Izdebska w dniu

W związku z licznymi wiadomościami, które otrzymujemy,
przypominamy, że rekrutacja nowych kandydatów do Bursy na rok szkolny 2021/2022 odbywa się elektronicznie zgodnie z zasadami oraz harmonogramem, które zawarte są w dokumentach dostępnych zarówno na stronie internetowej Bursy jak i na stronie systemu Nabór PCSS https://nabor.pcss.pl/zielonagora/bursa/dokumenty

  • Wniosek i inne dokumenty przesłane na meila nie zostaną rozpatrzone.
    Wniosek musi zostać załączony w systemie wraz z załącznikami potwierdzającymi spełnianie wskazanych kryteriów.
    Brak dokumentu potwierdzającego spełnianie wskazanego kryterium powoduje niemożliwość naliczenia za nie punktów.
  • W przypadku braku możliwości przesłania drogą elektroniczną wszystkich dokumentów, można je dostarczyć bezpośrednio do Komisji Rekrutacyjnej w terminach podanych w harmonogramie.
  • Jeżeli potrzebujesz coś jeszcze zmienić, dosłać, na swoim koncie w systemie skorzystaj z opcji – cofnij do edycji. Będziesz mógł dołączyć brakujące załączniki i złożyć ponownie wniosek.

———————
W razie wątpliwości proszę kontaktować się bezpośrednio z Komisją Rekrutacyjną na adres rekrutacja@bursa.zgora.pl. W sprawach skomplikowanych prosimy podać numer telefonu, oddzwonimy.

Kategorie: Bez kategorii

Skip to content