Komunikat Komisji Rekrutacyjnej z dnia 17.08.2020 r.
W związku z pojawiającymi się pytaniami oraz wątpliwościami, informujemy:
- Wniosek o przyjęcie do Bursy będzie aktywny w systemie Nabór zgodnie z terminami podanymi w harmonogramie, czyli od godziny 14:00 w środę 19.VIII do godziny 14:00 w piątek 21.VIII.W przypadku braku możliwości przesłania drogą elektroniczną wniosku oraz dokumentów potwierdzających spełnianie kryterium jest możliwość dostarczenia osobiście dokumentów do Bursy w terminach podanych w harmonogramie, przy czym przypominamy, że w przypadku równorzędnych wyników uzyskanych przez kandydatów jest brana pod uwagę kolejność zgłoszeń – rejestracji wniosku w systemie.
- Potwierdzenie spełnienia kryterium dot. rodzeństwa kandydata mieszkającego w Bursie w roku szkolnym 2020/2021 nie wymaga dostarczania dodatkowych dokumentów (oświadczeniem jest zaznaczenie tego kryterium we wniosku). Komisja Rekrutacyjna samodzielnie zweryfikuje jego prawdziwość.
- W przypadku rezygnacji z miejsca w Bursie prosimy o przesłanie informacji drogą elektroniczną na adres rekrutacja@bursa.zgora.pl.
Wszystkie potrzebne informacje oraz wymagane dokumenty znajdują się na stronie systemu Nabór – https://nabor.pcss.pl/zielonagora/bursa
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Komisją Rekrutacyjną za pośrednictwem poczty elektronicznej rekrutacja@bursa.zgora.pl
Komisja Rekrutacyjna
Agata Izdebska, Dorota Piotrowska-Ceholnik, Leszek Biskup