Happy Weekend Harrachov – wycieczka do Czech 7-8-9.06.2013

Opublikowane przez admin w dniu

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

To już ostatnia wycieczka w tym roku szkolnym zorganizowana przez sekcję turystyczną.

Tym razem byliśmy w Czechach. Nocowaliśmy w pensjonacie „ Mona”- w samym centrum Harrachova.

W pierwszym dniu po śniadaniu wyruszyliśmy na  wędrówki po górach i zwiedzanie skoczni narciarskich. Kiedy wyruszaliśmy w trasę  była piękna , słoneczna pogoda. Program był dość urozmaicony. Harrachov ma aż 7 skoczni narciarskich. Jednak największe wrażenie zrobiła na nas skocznia Ćertak- nazywana Mamucią skocznią. Dalej trasa biegła zielonym szlakiem na Ćertovą Horę 1021 m n.p.m. i w kierunku na Rokitnicę. Wszyscy dzielnie dawali sobie radę. Jednak pogoda spłatała nam figla.

Nie przeraziły nas wielkie, ciemne chmury ani grzmoty. Dopiero ostry deszcz zamienił naszą wędrówkę w „ szkołę przetrwania”. Ale, że nie byliśmy „z cukru ani z soli”, toteż nikomu nic się nie stało.

Następny  dzień był znów słoneczny i wybraliśmy się na wędrówkę do Mumlawskiego Wodospadu. Zwiedziliśmy również Harrachov i Hutę Szkła oraz byliśmy w Muzeum Szkła i Muzeum Narciarstwa.

Poźniej już był tylko obiad w pensjonacie i powrót do domu. Busem pojechaliśmy do Jeleniej Góry i tam jeszcze zajrzeliśmy do „ Muzeum Karkonowskiego”, a potem już na PKP i do domu.

Wróciliśmy do Bursy zadowoleni i pełni wrażeń. Na następną wycieczkę pojedziemy dopiero w przyszłym roku szkolnym. Do zobaczenia.

Galeria zdjęć z imprezy znajduje się TUTAJ.